Catching Up!

Yo!

Idag har jag rensat lite blåbär, suttit lite vid 37:an med Sunnet och Melkerbooii.
Sen vid halv 4 träffade jag Emma Nilsson, vi har typ inte setts sen skolavslutningen. Så vi tog igen och satt och pratade om vad som hänt på sommalovet, om livet och lite allt möjligt. Så köpte vi jordgubbar oxå!:) Trevligt, det får ta och göras om någon gång.
Nu ska jag snart dra till Ledstore och möta Melkerbooii och Sunnet.

Mera kommer ikväll;

Chillat lite på stan med booiisen, sen blev det att dra en pizza på Kebabhuset. Najs som fan!:)
Så har min syster fått sin nya laptop. Är man avundsjuk eller??:O:(

1...2...3...SUNN!


Over N' Out!

Kommentarer
Postat av: emma the master

du är så jävla go simon :)

2009-08-05 @ 22:50:55
Postat av: syrran

hahaha den äger sönder :)

2009-08-08 @ 00:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0