Födelsedag!

Yo!

Lite om gårdagen försts då: Spenderade ungefär 3 timmar hos Farmor och Farfar, för farfar fyllde år.
Fika och Tårta!:D
Sedan åkte jag med Älsklingen och hennes familj in till Örebro och kollade på bio, Sommaren med Göran, den var riktigt rolig, och lätt värd att se!:) Sedan sov jag över hos Älskling. Mys!;)

Idag vaknade jag upp bredvid Älskling typ klockan 8(!). Vi låg kvar typ en timme sen gick hon upp och duschade och jag la mig och spelade lite dator:)
Vid halv 12 drog jag därifrån, familjen Karlsson skulle nämligen till Örebro. På vägen hem mötte jag Sunnet Emanuel, Melkerbooii och Korvidor, så jag drog aldrig hem utan följde med dom ner på stan. Vi gjorde typ det vanliga, stekte på stan, solade, köpte dricka på Epic-A och Ledstore. 
Senare på kvällen, runt halv 9 möttes vi upp vid Ledstore och sprang runt Lindesjön. Bra träning!:)


Sunn of the day:  Dagens sunn idag är en gammal gubbe, inte full(!!), men riktigt kaxig.
När vi gick ut mot Lindesjön gick vi förbi ett badställe, och där badar en tant och en gubbe.
Vi stannar där för Korvidors syster, som är med oss och springer, ska gå på dass.
När vi står där hör vi plötsligt att gubben kommer upp ur vattnet och börjar skrika: 
- Ni törs inte bada! Ni törs inte bada! Ni törs inte bada!
Vi tänker; Wtf? 
Sen skriker vi tillbaka:
- Vad modig du är då!
då blir han tyst och vi går vidare.

1...2...3...SUNN!


Ses igen imorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0