Lindsjön runt - igen!:)

Tjo


Vaknade vid halv 12, gick upp, åt frukost och satte mig vid datan. Vid 12 kom älskling och vi spelade lite Mario Kart:) Roligt, även fast jag förlorade ;P
Sen drog hon hem vid typ 3, och jag satte mig vid datan igen. Tiden flöt på och vid 5 ringde Melkerbooii och undrade om vi skulle springa runt Lindesjön igen.
Så vid 8 drog vi ner på stan, och typ klockan 9 sprang jag och MelkerBooii runt Lindesjön, medans Sunnet Emanuel, Derik och Robin gick runt;P
Så fick jag mitt lönebesked idag oxå:) 2769:- varte:) 78spänn i timmen. Jag jobbade bara lite, menmen, najs ändå.
Måste bara tänka ut vad jag ska göra med dem:)

Imorgon blire att träffa Emma Nilsson nere på stan, ska bli kul, har inte setts på evigheter:)


1...2...3...SUNN!


Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0