Skön Dag

Cha Cha!;)


Skön dag idag.
Idrotten idag och på torsdag är inställd för våran idrottslärare är och vandrar berslagsleden med sin klass, BF09, där förövrigt min flicka går:)
Så idag hade vi lunch i ca 2h och 30min, sedan var vi tvungna att gå på våran sega samhällskunskaps lektion......dryg lärare.....
Sen ställde våran snälla svenska lärare in svenskan, så att vi fick gå hem:)
Jag stekte ett tag på stan med Danne, Emma, Emma, Malin.

Sedan drog jag hem, bytte om och sprang runt lindesjön med Melkerbooii och PD, som sprang själv, för han är så seg;)

Nu har jag nyss stekt hamburgare och ska käka, sen blir det ner på stan igen med Booii Och PD:)



Emma Karlsson, jag älskar dig så enormt mycket<333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta du med bloggar :) Vad sött ^^

Kolla in min med ^^

2009-08-25 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0