Slack av mig;P

Yo!


Har varit lite slack av mig på sistone, för jag har inte pallat skriva, och så har vårat internet buggat sig, så det funkar inte, så nu sitter jag hemma hos älskling:)

Ny ipod har jag köpt, och den funkar finfint!:)

Idag var jag och älskling och hennes familj till Marieberg. Där såg vi Victor Piepenburg;) Jag köpte vax och en skjorta. Sen skjutsade dom mig och älskling in till stan och vi gick lite där, dock köpte jag inget mer;P

Imorgon ska jag hjälpa pappa och gräva nånting runt vårat hus, fett me drygt;P
Sen på lördag ska jag till min kusin, och gå på 80-tals fest, lite halv tråkigt låter det ju, men ja får se, det kanske blir kul:)


Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0