Yo!

Tja!


blev väckt klockan 9 idag, av min morsa, och hon tjatade som fan på att jag skulle upp och gräva det där runt huset typ direkt, så jag hade inget val. Jobbade till 12, lunch till 1, sen jobbade jag till 4, sen orkade jag inte mer, var helt slut och assvettig:P
Drog en dusch sen ner på stan för att träffa Sunnet medans Derik och Melkerbooii var på fysträning typ.
drog hem ett tag och satte mig vid datan.
Vid 8 drog vi alla ner på stan och kollade på allt folk som fiskade kräftor! Träffade massa trevliga personer och så:)
Sen drog jag hem vid typ kvart i 11 och nu sitter jag här.

I helgen blir det typ nån random 80-tals fest hos min kusin i västerås, så min storasyster som är utbildad frisör klippa mig oxå. Nice!:)

Uppdates om festen och klippningen kommer efter helgen:)

Ses!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0