Onsdag!

Yo!

Dagen började med att jag vaknade typ halv 6 hemma hos älskling. Låg och halvsov/myste med henne till klockan 8, då vi bestämde oss för att gå upp. vi åt frukost, sedan tvingade hon mig att cykla ner till jobbet vid 20 i 9 , (jag börjar klockan 9) och jag kom ner kvart i och ingen var där, så jag satte mig och lirade lite på mobilen. Alltid lika kul!:)
Vid 12 slutade jag att jobba, Sunnet Emanuel och Melkerbooii kom ner till jobbet och vi drog hem till mig. Jag åt korv med bröd och dom spelade Mario Kart.
Vi drog ner på stan och stekte runt som vanligt, när ungdomsmottagningen öppnde drog vi dit och vi rensade stället på gratis kondomer:)
Sedan drog vi till Epic-A(ica) och köpte Chips, 6-pack cola, Marabou och annat godis. Vi satte oss i trädet i Maraboudalen och chillade.
Efter ett tag pallade vi inte sitta i trädet längre, då la vi oss och solade på en brygga i närheten.
Nu sitter jag här vid datan och ska snart äta spaghetti med köttfärsås:)
Senare ikväll ska jag springa runt lindesjön med Melkerbooii och kanske Sunnet Emanuel.

Sunn of the day: Dagens Sunn går till den ganska udda mannen som kommer in på Epic-A med sin ölmage och sin lite vaggande gångstil(full? troligen...). Jag säger;
- Hej!
Han svarar tillbaka med ett sluddrigt hej och vinglar vidare, för att nästan vingla in i en av affärens dörrar.
Hans frisyr bestod av cirka 40 hårstrån mitt på huvudet som var lite coolt tillruffsat;) haha!

1...2...3...SUNN!


Ses imorgon!



Du är det bästa som finns!  Jag älskar dig mest i hela världen!

Emma Karlsson, jag älskar dig mest av allt!<3
Du är bäst!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0