Jag älskar dig!

Det går inte en dag utan att jag saknar dig.
Vi har varit tillsammans i 6 månader och jag älskar dig fortfarande bara mer och mer.

Ditt det där speciella leendet, och den där speciella minen du gör ibland,
Då får du mig att tänka på vilken underbar och snygg flickvän jag verkligen har.

Jag älskar att vakna upp bredvid och bara krama om dig.
Blicken du har ibland, med dina sjukt fina ögon, den får mig fortfarande att bli knäsvag.

Sättet du sträcker på dig när du gäspar och är trött, det är så gulligt på något sätt.
Ja, jag älskar i stort sett allt med dig!


Du är en underbar flickvän!


Jag älskar dig väldigt väldigt mycket!<3


Kommentarer
Postat av: Narcomoeba

i dig...

2009-11-05 @ 19:57:45
Postat av: matilda

aww :) gud vad gulligt , ni är så söta tillsammans (:<3

2009-12-20 @ 12:35:42
URL: http://matildasserholt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0