Tja!:)

Tja!

Slack som fan har det varit med bloggandet, så här kommer en snabb uppdatering om vad som hänt;
Min älskling fyllde år den 7 så jag drog upp dit vid 7 på morgonen och grattade henne.
Gårdagen var asgrym, började med smash bros och pizza, sedan cyklade jag, vid klockan 8 på kvällen, upp till älskling och lekte med hennes assöta små kusiner och redan då var jag trött. Sedan vid typ halv 12 vart det mer smash bros. Kom hem vid halv 4 och var ganska jävla trött, men det var riktigt kul.
kvällens höjdpunkt måste ha varit alla 1v1 matcher mot PlantaN, som jag såklart förlorade de flesta gångerna, men kul som fan var det:)



Idag blir det att vara med PD och Melkerbooii tror jag:)


Sen vill jag bara säga lycka till, till humpuffs, Viliis och Daecs pojkband - Tokios Hotels, hoppas det går bra för er, någon gång tar ni 100%!:D Hahaha:)

Kommentarer
Postat av: vili

in the moonsooooooon, where I'm fucking youuuuuuu

2009-10-12 @ 07:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0