Dåligt!

Tja!


Har varit dåligt uppdaterande på sistone, inte bra:/

Delvis för att jag inte mått så bra på senaste tiden, men vi får hoppas att det går över snart.

Skolan är chill som vanligt, och IT är, som jag sagt många gånger, den bästa linjen.

Synd att så gott som alla andra valde fel linje....men det är inte försent för att byta än;)

Idag har jag varit ett tag med Emma Nisse på stan och chillat, käkat lite godis, träffat hennes stek-farmor osv.

Efter det vart det konfirmation och då kom dagens roliga.

Danne skulle fälla ihop pingisbordet, och då rasar hela bordet ihop, sedan när ledarna ska hjälpa till att ställa upp det, går det av på mitten! Hahahaha, fyfan vad vi garva, så sjukt kul!:)

Så har jag köpt Super Smash Bros Melee idag oxå:) Så jag inte behöver leecha på Humpuffs:)

 

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0