Konfirmation:)

Tja!

Älskling sov över igår, mys var det;) Vaknade typ klockan 7 idag och pallade inte gå upp, så vi låg kvar ett tag, men sen var vi tvungna att gå upp för att inte komma försent till skolan.
Och det blev ännu en chill dag på den bästa linjen - IT.
Lite drygt med idrott bara, våran lärare är lite knäpp.....förra idrotts lektionen sa hon att vi inte skulle ta med några dusch grejer, för det skulle vi inte behöva. Men lektionen idag bestod av joggande och back intervaller!:O
Gissa om man blev svettig eller;P

Nu ska jag ta och göra mat, sen blir det att dra ner till konfan.
Konfan startade igår och det är alltid roligt att träffa alla kända ansikten som man inte sett på flera månader.



Hejdå!:)







Du är det bästa som finns!  Jag älskar dig mest i hela världen!

Jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig<33

Jag älskar dig enormt mycket!<3

Du betyder allt!<3


Kommentarer
Postat av: emmaå

den där jävla idrottsläraren kan ********************* heheheheheh

2009-09-03 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0