Söndag

TjaTja

Söndag, lediga imorgon, så jävla skönt:)
Gårdagen spenderades mestadels här hemma, i mitt smash bros näste, då jag pwnade Vili och Monte;) Ni får ta och pracca lite grabbar;)

Men sedan på kvällen drog jag hem till älskling och myste framför tv:n. Kollade på Freaky Friday gjorde vi:)
Sen vart det att sova vid typ 12 tror jag:)

vaknade upp bredvid underbaraste och var trött, vilket är ovanligt:O
Vart lite piggare när jag hade borstat tänderna och så:) Drog hem vid typ 12 och nu sitter jag här.
Idag blir det övningsköra sen tror jag det blir smash bros med grabbarna igen. 


Bara så att alla vet så är kärlek det bästa som finns, speciellt när man har världens underbaraste flickvän!:)
Emma Karlsson, du gör mig så jävla lycklig!<3
Simon är riktigt lycklig, och det var ett tag sedan han var det! 


//Simon

Kommentarer
Postat av: Monte

HAHAHA ägde mig, OKEJ OKEJ OKEJ. Märks att du är trött :D.

2009-09-20 @ 17:29:26
Postat av: Anonym

Bra att du är lycklig lill Bro !! =)

2009-09-21 @ 16:43:26
Postat av: Vili

pwna? mej? wootwoot :)

2009-09-23 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0